سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید محصولات سوپرمارکت

خرید محصولات سوپرمارکت

خرید محصولات سوپرمارکت شامل فرآیند طراحی چیدمان قفسه های سوپرمارکت و نمایش بهتر محصولات برای به حداکثر رساندن فروش و ایجاد تجربه‌ای هیجان انگیز برای مشتری است. مرچندایزینگ از نظر علمی توضیح می‌دهد که رفتار مشتریان یک فروشگاه چگونه است و چطور می‌توان با ارائه متفاوت محصولات، تجربه خرید مطلوب را به مشتری ارائه داد.

خرید کنسرو و کمپوت

بسیار مهم است که زمان زیادی را صرف برنامه‌ریزی چیدمان قفسه‌های سوپرمارکت کنید، زیرا اگر این کار به درستی انجام شود، مشتریان شما همیشه، چند کالای اضافی را علاوه بر آن چه که برای خرید در ذهن داشتند، خریداری خواهند کرد. آن‌ها همچنین محصولات مورد نظر خود را راحت‌تر پیدا می‌کنند.

خرید انواع کنسرو و کمپوت

این امر مشتریان را مجبور می‌کند تا برای رسیدن به موارد پرمصرفی مثل، شیر، ماکارونی یا … از کنار همه موارد کم مصرفی که در قفسه‌های جلویی فروشگاه هستند عبور کنند. شما متوجه خواهید شد که مشتریان در طول مسیرشان همیشه یک یا دو مورد اضافی را که فراموش کرده بودند و یا از وجود آن بی اطلاع بودند، انتخاب می‌کنند.

خرید انواع ترشیجات

مسیر را به سمت انتهای فروشگاه با کالاهای با حاشیه سود بالا پر کنید
آیتم‌هایی را که حاشیه سود بالایی دارند در مسیر قفسه کالاهای پرفروش که در قسمت انتهای فروشگاه شما وجود دارد، قرار دهید.

محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

برای مثال در تصویر مشاهده می‌کنید که دستمال توالت که حاشیه سود بالایی دارد در کنار مسیر قرار گرفته است. این نوع چینش همچنین یک یادآوری مناسب برای مشتریان است و به آن ها می گوید، چیزی را فراموش کرده‌اند، یا در حال اتمام موجودی آن در خانه هستند و باید بیشتر بخرند. این به معنی فروش بیشتر برای سوپرمارکت شما است.

خرید کنسرو و غذای آماده در سوپرمارکت اینترنتی

محصولات فصلی را در جلوی فروشگاه خود قرار دهید.
در هر زمان از سال محصولات فصلی را در قسمت های جلویی فروشگاه خود قرار دهید. در غیر این صورت محصولات، حتی تا بعد از فصل فروش آن‌ها باقی مانده و شما چاره‌ای جز کاهش قیمت برای فروش آن‌ها نخواهید داشت. حالت بدتر این که، مجبور شوید همه را دور بیندازید؛ بنابراین بهترین کار، نگه داشتن آن در قسمت جلویی فروشگاه برای فروش بهتر آن‌هاست.

خرید مواد غذایی بسته بندی شده

اگر کالاهای فصلی زیادی ندارید، اقلام حاشیه‌ای مانند آدامس، آبنبات و یا لوازم جانبی را در قسمت جلو قرار دهید. این مکان، جایی با احتمال بالا برای به فروش رفتن آن‌هاست.محصولات و کالاهای عمومی را در قسمت های مشخصی از فروشگاه قرار دهید.

[caption id="attachment_713" align="alignnone" width="275"]خرید محصولات سوپرمارکت خرید محصولات سوپرمارکت[/caption]

خرید مواد غذایی پروتئینی

این امر اجازه می‌دهد تا مشتریان با جایی که محصولات در فروشگاه شما واقع شده‌اند آشنا شده و ترتیب موارد مختلف را به ذهن بسپارند. شما می‌توانید سازماندهی فروشگاه خود را به شکل بخش‌ها و دسته‌های مختلف در نظر بگیرید، به طوری که مشتریان بتوانند با محل محصولات شما در فروشگاه آشنا شوند.

انواع محصولات غذایی در سوپرمارکت اینترنتی

توجه داشته باشید که مشتریان همیشه هنگام ورود به سمت راست می‌چرخند
سمت راست فروشگاه، جایی است که مشتریان معمولاً پس از ورود به آن جا می‌روند؛ بنابراین یکی از فضاهای مناسب برای فروش است که باید به خوبی از آن استفاده شود. همیشه مطمئن شوید موارد حاشیه‌ای اما جذاب را در این سمت قرار داده اید.

انواع محصولات غذایی منجمد در سوپرمارکت اینترنتی

این قسمت، که به عنوان «دیوار قدرت» شناخته می‌شود، محلی برای نشان دادن قدرت برند فروشگاه شماست. اقلامی که را جذاب‌تر هستند (نه لزوماً محبوب‌ترین‌ها) انتخاب کنید و بازدیدکنندگان را تشویق کنید تا بیشتر با آن‌ها تعامل کنند.هرگز مواردی که گمان می‌رود مورد سرقت قرار گیرند را در انتهای فروشگاه قرار ندهید
به طور معمول قسمت انتهایی فروشگاه‌ها ساده‌ترین مکان برای سرقت است، زیرا این بخش از پنهان‌ترین بخش‌های فروشگاه‌هاست.

خرید محصولات غذایی منجمد

پس بهتر است چیدمان قفسه های سوپرمارکت به گونه‌ای باشد که اقلامی که احتمال سرقت آن‌ها می‌رود مانند لوازم آرایشی در نزدیکی صندوق و مناطق دیگری که به راحتی از نقاط مختلف فروشگاه شما قابل مشاهده است، قرار داده شوند. همچنین اطمینان حاصل کنید که دید شما نسبت به انتهای فروشگاه مناسب بوده و یا در آنجا از دوربین‌های امنیتی استفاده کرده‌اید.

چاشنی و افزودنی

اقلام کم‌مصرف و حاشیه‌ای را در کنار صندوق قرار دهید
اطراف صندوق فروشگاه محل مناسبی برای فروش اقلام کم‌هزینه و یا حاشیه‌ای است که توجه مشتریان را قبل از ترک فروشگاه به خود جلب می‌کنند. شما می‌توانید این مکان را با مواردی مثل آبنبات، باتری، جوراب، لوازم جانبی آرایش مو و موراد مشابه پر کنید.

خرید انواع کنسرو و غذای اماده

این اقلام باید به شیوه‌ای قرار داده شوند تا روند بررسی خریدهای مشتریان را مختل نکنند، بنابراین سعی نکنید که روی میز و یا اطراف آن را بیش از اندازه با آیتم‌های مختلف پر نکنید. مشتریان باید فضای کافی برای قرار دادن حداقل 10 آیتم روی میز داشته باشند.

انواع کنسرو و غذایی آماده

دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت به صورت اصولی و حرفه‌ای از جهات بسیاری، امری ضروری است. با دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت می‌توانید محیط بهتری را برای تجربه‌ی مشتریانتان رقم بزنید و به همین ترتیب این مسئله در شغل شما و بهبود تجارتتان تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین ما به شما راه حل‌هایی اساسی را یاد می‌دهیم.

خرید کنسرو و غذای آماده

دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت به صورت اصولی و حرفه‌ای از جهات بسیاری، امری ضروری است. اکنون ما یکی از دلایل اصلی آن را برای شما توضیح می‌دهیم. سوپر مارکت‌ها فضایی هستند که طول مدت خرید از آن‌ها در زمان کمی رخ می‌دهد.

محصولات لبنیاتی

افراد معمولاً با لیستی از قبل آماده شده وارد سوپر مارکت می‌شوند و خرید خود را از پیش می‌دانند. به دلیل همین سرعت در خرید، افراد سعی می‌کنند به راحتی و به سرعت وارد سوپر مارکت شده و خرید خود را انجام دهند. به همین دلیل نیاز به یک دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت مناسب، احساس می‌شود تا افراد را برای رسیدن به هدف خود و خریدی راحت و بی دردسر از سوپر مارکت یاری برساند.

خرید محصولات لبنیاتی

بیشتر سوپر مارکت‌ها در سراسر جهان، چه فروشگاه‌های بزرگ باشند و چه سوپر مارکت محلی، این نکته را می‌دانند و تمام سعی خود را کرده‌اند تا فروشگاه خود را به محلی تبدیل کنند که مردم دوست دارند در آن قرار بگیرند. با دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت می‌توانید محیط بهتری را برای تجربه‌ی مشتریانتان رقم بزنید و به خرید محصولات سوپرمارکت همین ترتیب این مسئله در شغل شما و بهبود تجارتتان تأثیر خواهد گذاشت.

خرید مواد غذایی خشک

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که قصد دارید دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت انجام دهید، این مطلب برای شما مفید خواهد بود.برای آغاز کار به یک برنامه ریزی برای ساختار دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت نیاز دارید. انتخاب نقشه‌ی کف سوپر مارکت یکی از کارهای اساسی است؛ چرا که کف ساختمان به عنوان پایه‌ی اصلی سوپر مارکت خرید محصولات سوپرمارکت به حساب می‌آید.

خرید تنقلات

با یک نقشه درست کف، امکانات دیوارها و قفسه‌هایی که بر روی آن قرار می‌گیرند نیز بیشتر می‌شود. در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت حتی از گوشه‌های بی استفاده برای نصب قفسه‌ها استفاده کنید. برای نمایش کف از کفپوش‌ های ساده استفاده کنید. همچنین می‌توانید با قرار دادن برچسب‌هایی بر روی زمین، افراد را به خرید محصولات سوپرمارکت سمت دلخواهتان هدایت کنید.

خرید لبنیات

انتخاب سایز و محل قرار گیری قفسه‌ها، بسیار مهم است. نحوه‌ی چیمان قفسه‌ها در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت نقش به سزایی دارد؛ چرا که ترافیک ایجاد شده در محیط داخلی سوپر مارکت را کنترل می‌کند. از طرف دیگر انتخاب قفسه‌های بزرگ به جای قفسه‌های کوچک، در هزینه‌های شما صرفه جویی خواهد کرد. همچنین به یاد داشته باشید که قفسه‌های باید به گونه‌ای باشند که بیشترین تعداد اقلام و کالاها را در خود جای دهند و به خرید محصولات سوپرمارکت نمایش بگذارند.

[caption id="attachment_714" align="alignnone" width="268"]خرید اینتزنتی محصولات سوپر مارکت خرید اینتزنتی محصولات سوپر مارکت[/caption]

محصولات پروتئینی

برای دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت سعی کنید که قفسه‌های خود را به صورت دایره‌ای چیدمان کنید. فاصله‌ی بین قفسه‌ها را برای رفت و آمد افراد محاسبه کنید. همچنین این نکته را به خاطر بسپارید که مواد خوراکی را در ابتدای مغازه و در قفسه‌های ورودی قرار دهید؛ چرا که تعداد افرادی که برای خرید خوراکی وارد سوپر مارکت شما می‌شوند، بیشتر از هر کس دیگری است و قاعدتاً دسترسی سریع افراد به چیزی که نیاز دارند، باید در اولویت‌های خرید محصولات سوپرمارکت شما قرار گیرد.

خرید محصولات پروتئینی در سوپرمارکت اینترنتی

اگر قفسه‌های سوپر مارکت شما باعث سد شدن راه افراد برای دسترسی به قسمتی از سوپر مارکت باشد، افراد احساس نا خوشایندی خواهند داشت و به احتمال زیاد و اگر در مذیقه نباشند، بدون هیچ خریدی، سوپر مارکت شما را ترک خواهند کرد. در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت، قفسه‌ها باعث می‌شوند تا بتوانید محل عبور مشتریان را تعیین کنید و انتخاب کنید که چه بخش‌هایی بیشتر در معرض دید باشد. اگر سوپر مارکت کوچکی دارید، خرید محصولات سوپرمارکت بهتر است قفسه‌ها را به صورت لایه‌ای چیدمان کنید.

انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

در مراحل دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت، بعد از اینکه کف و قفسه‌ها را جای گذاری و مشخص کردید، نوبت به نحوه‌ی قرارگیری کالاها و اجناس می‌شود. ابتدا اقلامی که افراد به آن نیاز بیشتری دارند، مانند پاکت شیر را، نزدیک‌تر به بخش ورودی قرار دهید. بسیاری از سوپر مارکت‌ها یخچال‌های خود را در انتها و بعد از گذر از بسیاری خرید محصولات سوپرمارکت وسایل قرار می‌دهند که کار اشتباهی است.

انواع نوشیدنی

اقلامی که به فصل مربوط هستند را در فصول مختلف جابه‌جا کنید. همچنین اقلام کوچکی مانند شکلات و اسباب بازی‌های کوچک را در دکوراسیون و طراحی سوپر مارکت بر روی میز صندوق قرار دهید. این وسایل چیزهایی هستند که معمولاً در لیست خرید قرار نمی‌گیرند و افراد در لحظه‌ی آخر خروجشان از سوپر مارکت می‌توانند آن را خرید محصولات سوپرمارکت انتخاب و خریداری کنند.

خرید انواع نوشیدنی

چگونه یک سوپرمارکت را طراحی کنیم اصول چیدمان فروشگاه شامل موضوعات بسیار مهمی است که در مقاله طراحی و اجرا تجهیز فروشگاه به این مقوله پرداخته شده است.؛ وقتی یک سوپرمارکت را طراحی می کنید یکی از مهمترین موارد برنامه استراتژیک در زمینه چیدمان و طراحی است. چیدمان درست قفسه ها تاثیر مثبتی بر رفتار خرید محصولات سوپرمارکت مشتری گذاشته و بیشتر رضایت خاطر او را جلب می کند.

خرید انواع نوشیدنی در سوپرمارکت اینترنتی

بنابراین نیاز است تا موارد مختلف و به ظاهر بی ربط را برای تصمیم گیری در زمینه طراحی فروشگاه در نظر بگیریم از جمله: موارد فنی، بازاریابی، اجتماعی و جنبه های روانی. تمام این موارد در ایجاد ظاهری مناسب از فروشگاه و خرید محصولات سوپرمارکت تحقق اهداف فروش اثرگذار بوده و می توانند کسب رو کار شما را رونق بدهند.

میوه و سبزیجات تازه

به قدم های مهم در طراحی فروشگاه های سوپرمارکتی خواهیم پرداخت. در صورتی که این فروشگاه ها بصورت زنجیره ای مدیریت شوند، علاوه بر لزوم رعایت قواعدی در خصوص تمامی سوپرمارکت ها، لازم است قواعد مربوط خرید محصولات سوپرمارکت به تجهیز این فروشگاه ها مانند قفسه بندی فروشگاه های زنجیره ای نیز در تجهیز آنها خرید محصولات سوپرمارکت در نظر گرفته شود.

انواع مواد غذایی

چیدمان و طراحی فروشگاه های خرده فروشی هدف از طراحی فروشگاه بهینه سازی فضای داخلی فروشگاه بی نحوی است که فروش را بیشینه کند. برای این منظور نیاز است تفسیر و عادت های مشتری را بدانیم تا طراحی درست و موثری که باعث افزایش فروش محصولات می شود و رضایت خاطر مشتری را جلب می کند را پیاده سازی خرید محصولات سوپرمارکت نماییم.

خرید انواع مواد غذایی

طبق تحقیقات انجام شده نوع چینش و طراحی داخلی فروشگاه بر روی رفتار مشتریان اثرگذار است و می تواند منجر به افزایش یا کاهش مدت زمانی که مشتری در فروشگاه سپری می کند شود. بسیار مهم است که جو فروشگاه به نوعی مثبت باشد. این کار باعث می شود مشتری از حضور در فروشگاه راضی باشد و مدت زمان خرید محصولات سوپرمارکت بیشتری را در فروشگاه سپری کند. در این صورت ممکن است تعداد خرید های برنامه ریزی نشده مشتری افزایش خرید محصولات سوپرمارکت یابد.

خرید مواد غذایی

وقتی یک سوپر مارکت را طراحی می کنید رایج ترین روش،، طراحی شبکه ای است. در این روش قفسه ها در راهرو های طولانی و به صورت موازی قرار می گیرند. بنابر این شبکه ای تشکل می شود که نام این روش خرید محصولات سوپرمارکت است.خرده فروشان بسیاری طرفدار این نوع چینش هستند چراکه کل فرایند فروش را موثر تر می سازد.

محصولات بهداشت و سلامت در سوپرمارکت اینترنتی

این روش استفاده از فضا را بهینه می کندو دسترسی خوبی برای کالا ها و تجربه خرید سریع را برای فروشگاه به ارمغان می آورد. از فواید این روش ساده شدن جنبه های لجستیکی فروشگاه است زیرا تأمین و جایگزینی کالاها خرید محصولات سوپرمارکت در قفسه ها را آسان تر می کند.

خرید اینترنتی محصولات پروتئینی

از جنبه های مثبت دیگر این روش جریان خرید راحت و ساده تر بین قفسه هاست. به راحتی می توان از یک راهرو به راهرویی دیگر رفت تا گروه دیگری از محصولات را در راهرو های دیگر دید. در ضمن ترافیک کمتری نیز با این روش در فروشگاه اتفاق می افتد. بروز مشکل در رفت و آمد مشتریان در بین راهروها از جمله مواردی است که می تواند خرید محصولات سوپرمارکت منجر به عدم رضایت مشتریان شود.

[caption id="attachment_715" align="alignnone" width="259"]انواع محصولات سوپر مارکت انواع محصولات سوپر مارکت[/caption]

خرید اینترنتی انواع تنقلات

بهینه سازی استفاده از فضا به صورتی است که ایجاب می کند قفسه ها یکسان باشند یا تفاوت کمی داشته باشند. خریداران بنابراین سعی می کنند خرید های برنامه ریزی شده خود را سریع تر انجام داده و از فروشگاه خارج خرید محصولات سوپرمارکت شوند. و این به معنی کاهش خرید برنامه ریزی نشده است.

خرید اینترنتی تنقلات

مشکل دیگر این روش یکسان بودن همه جای فروشگاه است که به دلیل موارد لجستیکی این روش انتخاب می شود این روش باعث دلهره در مشتریان می شود و درنهایت خریداران سریع تر از فروشگاه خارج می شوند که مانند خرید محصولات سوپرمارکت قبل باعث کاهش خرید های برنامه ریزی نشده می شود.

خرید اینترنتی لبنیات

این روش بسیار جدید و خلاقانه است و اخیرا در فروشگاه ها مرود استفاده قرار می گیرد. در این روش کاللاها در قفسه هایی به صورت جدا برای مشتریان به نمایش در می آیند. این روش در فروشگاه های با فضای کوچکتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. مورد دیگر استفاده از این روش فروشگاه های تخصصی است که محصولات خرد را به خرید محصولات سوپرمارکت فروش می رسانند و نیاز دارند دید متمرکز تری برای مشتتریان به وجود آورند.

انواع محصولات سوپر مارکت

از محسنات این روش آزادی بیشتر برای مشتری است. این رش موجب می شود مشتری دسترسی راحتی به همه محصولات مختلف یک بخش داشته باشد و مشتریان سفر طولانی تری برای دیدن همه جای فروشگاه داشته خرید محصولات سوپرمارکت باشند. با این روش خرید های برنامه ریزی نشده افزایش می یابد و رضایت مندی مشتریان را نیز تامین می کند.

خرید محصولات سوپر مارکت

یکی از عیب های این روش نسبت به مدل شبکه ای عدم استفاده بهینه از فضای فروشگاه است. در این روش قفسه های کمتری می توان در فروشگاه قرار داد. هزینه های لجستیکی نیز در این روش افرایش می یابند. هزینه خرید محصولات سوپرمارکت قفسه ها و هزینه سازماندهی آنها به نسبت بیشتر از روش شبکه ای خواهد بود.

خرید اینترنتی سوپرمارکت

از این مدل در سوپرمارکت ها کمتر استفاده می شود این روش یک راهرو دایره شکل است که به صندوق ختم می شود باعث جستجوی بهتر شده و طوری است که مشتری تمام محصولات را خواهد دید و مسیر های فرعی برای خرید محصولات سوپرمارکت اینکه در مسیر اصلی ازدحام اتفاق نیفتد طراحی می شوند.

خرید لبنیات از سوپرمارکت اینترنتی

این روش ساده ترین روش طراحی فروشگاه ها است. این روش ترکیبی از روش های مختلف است و جنبه های مثبت بسیار زیادی دارد. در این روش هیچ الگوی تعریف شده ای وجود ندارد. بنابراین در این روش بیشترین خلاقیت را می توان بکار برد. با ترکیب روش جزیره ای و شبکه ای حرکت مشتری کاملا آزاد می شود و هیجانات خریدهای خرید محصولات سوپرمارکت برنامه ریزی نشده بیشتر خواهد شد.

انواع خرید از اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

نکته بعدی در طراحی سوپرمارکت، انتخاب نوع محصولات ارائه‌شده است. سوپرمارکت­های کوچک اغلب مواد غذایی و مایحتاج اولیه را به فروش می­رسانند، درحالی‌که هایپرمارکت­ها یا فروشگاه­های بزرگ، ممکن از انواع مواد غذایی تا لوازم الکترونیک، پوشاک و لوازم‌التحریر را نیز در خود جای دهند. بسته به محصولاتی که قرار است در خرید محصولات سوپرمارکت سوپرمارکت خود به فروش برسانید، طراحی آن نیز می­تواند تغییر کند.

انواع خرید از سوپرمارکت اینترنتی

هر سوپرمارکتی، برای ارائه خدمات و محصولات خود نیاز به تجهیزاتی دارد. انواع تجهیزات سوپرمارکت بسته به نوع محصولاتی که قرار است در آن ارائه شود متفاوت است، اما برخی از تجهیزات بین تمام سوپرمارکت­ها مشترک هستند. مثلاً همه سوپرمارکت­ها نیاز به تعدادی ویترین و قفسه، میز، صندوق فروش، یخچال و … دارند. حال بسته به سلیقه شما و اندازه مغازه، طراحی تجهیزات سوپرمارکت می­تواند متفاوت باشد. مثلاً ممکن است شما بخواهید در سوپرمارکت خود انواع گوشت را نیز ارائه دهید، در این حالت شما به یخچال­های ویترینی نیاز دارید.

سفارش حبوبات از اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

نکته بعدی در راه­اندازی هر سوپرمارکتی، طراحی دکور مغازه است. عوامل مختلفی ازجمله فضای در دسترس، نوع محصولات ارائه‌شده، هزینه پیش‌بینی‌شده و … در طراحی دکور مغازه شما مؤثرند. اولین نکته­ای که باید در طراحی دکور مغازه در نظر داشته باشید، توجه به رنگ کف و دیوارهاست. معمولاً رنگ­های تیره برای فضاهای کوچک خرید محصولات سوپرمارکت مناسب نیستند.

خرید منسوجات از سوپرمارکت اینترنتی

اگر مغازه شما کوچک است می­توانید با استفاده از رنگ­های روشن، آن را دل‌بازتر نشان دهید. همچنین استفاده از کف­پوش­هایی به رنگ چوب می­تواند جلوه­ای طبیعی و چشم­نواز در چشم مشتریان شما ایجاد کند.مورد بعدی که در دکوراسیون سوپرمارکت بسیار حائز اهمیت است، استفاده از قفسه­ها، میزها و مصنوعات زیبا و جادار است. شما می­توانید با طراحی نام مغازه خود روی این مصنوعات یا کمی نورپردازی، جلوه آن‌ها را دوچندان کنید و درواقع خرید محصولات سوپرمارکت نوعی تبلیغ مغازه شما نیز هست.

اپلیکیشن سوپرمارکت اینترنتی

در انتخاب رنگ این دسته از دکوراسیون سوپرمارکت نیز باید بسیار دقت کنید. معمولاً رنگ­های گرم مانند قرمز در بخش مواد غذایی توجه بیشتری را به خود جلب می­کنند. گاهی استفاده از رنگ­های آرامش­بخشی مانند سبز به شما کمک می­کند تا مشتریان خود را زمان بیشتری در سوپرمارکت خود نگه‌دارید و از این طریق فروش خود را خرید محصولات سوپرمارکت افزایش دهید.

اپلیکیشن آنلاین سوپرمارکت اینترنتی

جنس دکوراسیون سوپرمارکت عامل بعدی است که در طراحی سوپرمارکت خود باید به آن توجه کنید. قفسه­ها و میزها در جنس­های مختلف چوبی، فلزی، ام دی اف و … ساخته می­شوند. البته با توجه به ظاهر زیباتر و تنوع مدل­ها، امروزه استفاده از قفسه­های چوبی یا ام دی اف در طراحی دکور مغازه مرسوم­تر از گذشته است. به دلیل خرید محصولات سوپرمارکت قیمت بالای قفسه­های چوبی، معمولاً استفاده از آن‌ها در سوپرمارکت­ها محدودتر است.

سوپرمارکت اینترنتی در ارومیه

البته گاهی برخی از مغازه­داران از ترکیب دو یا چند جنس در طراحی دکور مغازه خود استفاده می­کنند. قفسه­های ام دی اف، همچنین تنوع رنگی بیشتری دارند و شما می­توانید با انتخاب رنگ­های مختلف، زیبایی دکوراسیون مغازه خود را دوچندان کنید. قفسه­ های ام دی اف اغلب سبک­تر از انواع فلزی هستند و همین ویژگی تأثیر زیادی در خرید محصولات سوپرمارکت دکوراسیون سوپرمارکت شما دارد، از طرفی جابجایی آن نیز راحت­تر است.

خرید از سوپرمارکت اینترنتی

نورپردازی یکی دیگر از اصول اصلی طراحی دکور مغازه و طراحی سوپرمارکت است. اگر همه اجزای دکوراسیون سوپرمارکت شما مناسب باشند اما نور کافی برای مشاهده آن‌ها نباشد، بازهم شما در جذب مشتری شکست می­خورید. امروزه در طراحی سوپرمارکت­ها از انواع لامپ­ها و نورپردازی­ها استفاده می­شود. گاهی برای جدا کردن محیط بخش­های مختلف یک سوپرمارکت، از نورپردازی­های رنگی استفاده می­شود که این امر در جلب‌توجه خرید محصولات سوپرمارکت مشتریان بسیار مؤثر است.